Garantie & Klachten

Garantie
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Natuurlijk zijn wij als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Indien het product fouten bevat of wij een fout hebben gemaakt, zullen wij zorgen voor een vervanging van het product.

Alle outlet boxspring, matrassen, toppers genieten van 2 jaar volledige garantie en 3 jaar afbouwende garantie zoals onderstaande tabel

1ste jaar: Volledige Garantie
1 – 2 jaar: Volledige Garantie
2 – 3 jaar: 45% afschrijving
3 – 4 jaar: 60% afschrijving
4 – 5 jaar: 75% afschrijving

Garantie op elektrische delen

Op alle elektrische delen wordt 2 Jaar volledige garantie geboden.

 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@royalbedden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.